Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

Νεροποντές


Ψίθυροι και σύννεφα νεροποντής

Μια εικόνα μουσκεμένη

μερικά αποτσίγαρα αγάπης στο τασάκι.

Τα δικά σου χείλη βαλμένα στον τοίχο με ένα ελαφρύ κραγιόν

Τo στόμα μου μυρίζει αλκοόλ

όλη τη νύχτα σαν από αντλία το έβγαζα από μέσα σου

κόκκινο ήταν, πηχτό μαύρο ήταν

δηλητήριο φιδιού παλιών παραδείσων

ανακατεμένο με λεξούλες και μικρές μάχες

αυτές τις καθημερινές που μάς ξεμπροστιάζουν

μόνο τα κοφτερά μαχαίρια μένουν ανέγγιχτα

και οι κάδοι συνεχίζουν να γυρνούν και να γυρνούν

ακόμα και τις ώρες που η βρωμιά θα έπρεπε να μάς σώζει.


Τα χείλη σου πήραν τώρα το χρώμα του πορτοκαλιού

τα παίρνω, τα κόβω προσεκτικά, τα αποχυμώνω

ο μοναδικός μου αγιασμός αυτός

και τα μάτια σου

μού ψιθυρίζουν λόγια βροχερά.

Κοίτα, έβγαλες νέα χείλη.

Με ρωτάς ανήσυχη αν είναι όμορφα.

Ρίχνω τις νεροποντές πάνω τους και γνέφω καταφατικά.

Στίβω τα σύννεφα, όλα τα σύννεφα των χειλιών σου

σού λέω να μην ανησυχείς

όταν νέα χείλη ανθίζουν πάντα είναι όμορφα

μπουμπουκιάζουν με τις νεροποντές

οι στιγμές δεν τα πετσοκόβουν.

Προσεύχομαι για λίγους ανθούς τους

στη γλάστρα μου να βάλω

ευωδιές να γεμίσω το αλκοόλ

να το ανθίσω

ολόγιομος ήλιος να γίνει.


Λες "δεν μου αρέσει η μυρωδιά του αλκοόλ"

Λέω "δεν μου αρέσουν οι ανθοί, τα μεγάλα δέντρα μ’

αρέσουν, μα θέλω τα λουλούδια σου και, προς θεού, το

αλκοόλ είναι δικό σου, για ‘σένα το κράτησα όλη νύχτα, να

ποτίσω τα άνθη των χειλιών σου, να περιμαζέψω ό,τι έμεινε

από τις νεροποντές, να φυλάξω στις τσέπες μου τις χαρακιές 

των ματιών σου.

Αυτό το μαύρο, πηχτό αλκοόλ είναι δικό

σου.

Άφησε μόνο τα χέρια σου πάνω μου, να με μυροβολήσουν 

θέλω".

2 σχόλια:

eleysis25@yahoo.gr είπε...

Πολύ εκφραστικό, γεμάτο εικόνες και χρώματα, δεν έχω λόγια!!

Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΟΣ είπε...

Να σαι καλα, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια